Teknosa Smarties Awards Türkiye’de ‘Yılın Markası’ seçildi

— Teknosa, Smarties Awards Türkiye organizasyonunda altı ödüle layık görüldü

Teknolojinin Yenilikçi ve Başarılı Projelerini Ödüllendiren Smarties Awards Türkiye’de Teknosa Altı Ödül Alarak Sektörde Öne Çıktı

Mobil Pazarlama Derneği tarafından 12 yıldır düzenlenen ve modern pazarlamada üreticiliği ön plana çıkaran Smarties Awards Türkiye, İstanbul’da gerçekleştirilen gala gecesiyle sahiplerini buldu. Türkiye genelindeki pazarlama çalışmalarının en iyilerinin ödüllendirildiği bu prestijli törende Teknosa, farklı kategorilerde toplam altı ödüle layık görüldü ve ‘Yılın Markası’ ödülünü kazanarak sektöründe önemli bir başarı elde etti.

Şirket, 2023 yılında başlattığı ve bu yıl ikinci fazını hayata geçirdiği ‘En Büyük Armağan’ projesiyle önemli bir başarıya imza attı. Proje, ‘Web 3.0 Teknolojileri Pazarlama’ ve ‘Yapay Zeka Destekli Yaratıcı Mükemmellik’ kategorilerinde gümüş ödüle layık görüldü. Ayrıca, yapay zekâ teknolojisiyle geliştirilen Dijital Elçiler: Burak ve Selin, ‘Reklamcılıkta Yenilikçi Yapay Zekâ Kullanımı’ kategorisinde bir başka gümüş ödüle layık görüldü.

Teknosa’nın oyun tutkunlarını bir araya getirerek yaptığı ve kasım ayında sezon finali yapan Gaming Parkour projesi, ‘Oyun, Oyunlaştırma ve E-Spor’ kategorisinde gümüş ödülü kazandı. Şirket ayrıca, pazarlama alanında yenilikçi bir adım atmış ve sektörde ilk kez sanal evren konseptini hayata geçirmişti. Bu konsept ile ‘Müşteri / Kullanıcı Deneyimi ve Tasarımı’ kategorisinde de gümüş ödülüne layık görüldü.

Teknosa’nın Pazarlama ve Müşteri Deneyimi ekipleri, gala gecesine katılarak ödülleri takdim aldı. Şirket adına büyük ödülü alırken, sektöründe fark yaratan teknoloji odaklı yaklaşımıyla ödül alan ve altı ödüle layık görülen şirket, tekrar bir başarı örneği sergiledi.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*